Technická správa
Komplexní systém pokrývající řízení všech procesů údržby a technické správy (Facility procesy ) developerského projektu. Systém umožňuje:
- Evidenci projektové dokumentace ( textová a grafická úroveň) a její zpracování do struktury pro řízení správy a údržby
- Údržba - evidenci technických zařízení a vybraných technických zařízení - hlídaní termínů revizí a vytváření plánů realizace revizí s vazbou na dodavatele a následnou evidenci revizních správ. Propojení na ServiceDesk.
- Energetický management všech typů energii ( elektřina, voda, plyn, teplo, chlad) . On-lline nebo ruční zadávání odečtů.
- Řízení a plánování úklidu
- SeviceDesk – zadávaní požadavků/incidentů přes web nebo mobilní aplikace, řízení a kontrola jejich řešení
Komerční nájmy
Systém pro univerzální řízení komerčních nájmů :
- evidence nájemných jednotek - retail, byty, parcely/pozemky, …
- evidence nájemních smluv
- definice předpisů smluv ( nájem, zálohy energie/služby, nezúčtovatelný paušál.,ad-on faktory , CAP, …)
- energetický management ( topologie měřidel, ruční, on-line odečty, …)
- rozúčtování nákladů - roční vyúčtování
- správa pohledávek
- asset management
- web nájemnický portál ( ServiceDesk, saldo, energie, dokumenty, oznámení, …)
Finanční správa bytů
ystém pro property management - finanční řízení bytových jednotek – bytových domů ( ve smyslu zákona o bytech):
- evidence bytových jednotek ( vlastník, plochy, osoby, …)
- definice struktury nákladů (energie, údržba, úklid, …)
- generování záloh a příspěvku do fondu oprav
- energetický management ( topologie měřidel, ruční, on-line odečty, …)
- rozúčtování nákladů - roční vyúčtování
- účetní - koncoroční uzávěrka
- vyúčtování fondu oprav
- správa pohledávek
- web vlastnicky portál ( ServiceDesk, saldo, energie, dokumenty, oznámení, …)